Registratie
Registratie
Hoe kan ik me registreren op de webiste?
Bovenaan in de menubalk vindt u een rode knop ‘LOGIN’. Indien u nog geen account hebt aangemaakt, klikt u op 'ACCOUNT AANMAKEN' waar u zich kunt registreren door de aangeduide velden in te vullen. Na het aanvinken van de tekst: ‘Ik geef Fagron de toestemming om mijn persoonlijke gegevens te gebruiken voor het beheren van mijn websiteaccount’, kunt u zich registreren door op de rode knop ‘VERSTUREN’ te klikken. U ontvangt vervolgens een e-mail met de melding dat uw aanvraag op goedkeuring wacht. Deze goedkeuring wordt u verleend door Fagron. Van zodra uw registratie is goedgekeurd, ontvangt u opnieuw een e-mail ter bevestiging van uw gevalideerd account en met een link om uw paswoord in te stellen. Vanaf dan kunt u inloggen op de website met uw e-mailadres en uw gekozen paswoord. We raden u aan uw spam mailbox te raadplegen, mocht u de e-mails niet ontvangen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Bovenaan in de menubalk vindt u een rode knop ‘LOGIN’. Via deze knop komt u op de loginpagina terecht, waar u kunt aangeven dat u uw wachtwoord bent vergeten. Klik hiervoor op ‘WACHTWOORD VERGETEN’. Vervolgens zal u een e-mail ontvangen met een link. Via deze link kunt u een nieuw wachtwoord opgeven, waarmee u terug kunt inloggen.
Ik heb me geregistreerd maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.
We raden u aan uw spam mailbox te raadplegen. Het betreft een automatische e-mail vanuit Fagron. Mogelijks komt deze e-mail terecht bij uw ongewenste e-mails en moet u deze afzender als betrouwbaar aanduiden. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst via info@fagron.be.
Ik ben geen Fagron klant, kan ik toch een bestelling plaatsen via MyPREP by Fagron?
Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet u zich eerst registreren. Hiertoe dient u een aantal gegevens met ons te delen. De Fagron medewerkers kijken vervolgens of u reeds klant bent bij Fagron. Als dat niet het geval is, zullen zij u verder contacteren voor aanvullende informatie.
Account
Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Klik rechtsboven op ‘ACCOUNT’ en vervolgens op 'MIJN ACCOUNT' om zicht te krijgen op uw accountgegevens, bestelhistoriek en facturen. Op ‘MIJN ACCOUNT’ klikt u op 'BEKIJK HIER UW GEGEVENS'. U kunt uw gegevens die bij ons gekend zijn hier raadplegen. Is er iets niet correct? Laat het weten aan de klantendienst via info@fagron.be en wij passen dit zo snel mogelijk aan.
Kan ik de historiek van bestellingen zien?
Klik rechtsboven op ‘ACCOUNT’ en vervolgens op 'MIJN ACCOUNT' om zicht te krijgen op uw accountgegevens, bestelhistoriek en facturen. Op ‘MIJN ACCOUNT’ klikt u op 'MIJN BESTELLINGEN'. U kunt uw bestelhistoriek raadplegen en details van uw recente bestellingen bekijken.
Kan ik een herbestelling plaatsen?
Klik rechtsboven op ‘ACCOUNT’ en vervolgens op 'MIJN ACCOUNT' om zicht te krijgen op uw accountgegevens, bestelhistoriek en facturen. Op ‘MIJN ACCOUNT’ klikt u op 'MIJN BESTELLINGEN'. U kunt uw bestelhistoriek hier raadplegen. Open het order dat u opnieuw wil plaatsen en klik op 'BEKIJK DETAILS'. U ziet een overzicht van uw bestelling en kan deze eenvoudig herbestellen door op "OPNIEUW BESTELLEN" te klikken.
Bestellen
Vraag 1
Antwoord 1