Fagron Skin Care

Geformuleerd en geproduceerd door apothekers

Naast expert in medicatie(beheer) wordt van de apotheker ook verwacht om de patiënt te begeleiden in het kiezen en goed gebruiken van huidverzorging. Een mooie en gezonde huid draagt bij tot het (psycho)sociale welzijn van uw patiënt. Er ligt dus een grote verantwoordelijkheid in de handen van een apotheker.

Cosmetica in de apotheek

Er bestaan reeds heel wat cosmetische merken waar de patiënten vertrouwd mee zijn. Echter is uw patiënt ook vertrouwd met u, als apotheker en hecht hij groot belang aan uw advies. Een huismerk van cosmetische producten zal voor uw patiënt vertrouwd en veilig aanvoelen.

Fagron brengt 6 referenties huidverzorging op de markt. De keuze en samenstelling van deze producten is weloverwogen en door apothekers gebeurd. In de catalogus vindt u bij elk product de omschrijving, gebruiksaanwijzing en samenstelling terug. Op onze pagina "Interessante Tools" vindt u van elke referentie de Technical Data Sheet terug voor meer uitgebreide informatie.
Alle producten worden in België geproduceerd.

Skin Care in bulk

Fagron kiest bewust voor het aanbieden van bulkverpakkingen skin care. Dit brengt verschillende voordelen met zich mee.
  • U blijft de bereider van uw huidverzorgingsgamma.
  • U kiest zelf uw huisstijl. Op deze manier kan u de branding van uw apotheek verder uitbreiden naar een volledig nieuw gamma. Dit zorgt bij de patiënt voor een vertrouwd gevoel.
  • U vult zelf de gewenste verpakking en verpakkingsgrootte af.

Gezien u bereider bent van de cosmetische producten zal een CPNP (Cosmetic Product Notification Portal) dossier moeten ingediend worden. Dit is volledig gratis en hoeft slechts één maal per referentie te gebeuren. Fagron voorziet een korte handleiding over hoe u deze registratie in een handomdraai in orde brengt. U dient ook rekening te houden met een aantal richtlijnen voor het etiket


De juiste branding voor uw huismerk

De uitbouw van een sterk huismerk begint bij de branding hiervan. Branding zorgt ervoor dat u uw apotheek en producten differentieert van de concurrentie. Het creëert een toegevoegde waarde voor u, uw apotheek en uw producten. Bij trouwe klanten bouwt u op deze manier verder aan de vertrouwensrelatie. Nieuwe klanten worden aangetrokken door mond-tot-mond reclame en het visuele plaatje.

Een succesvolle branding kan opgesplitst worden in een brand identity en een brand definition.
De brand identity wordt bepaald door uw naam, kleur(en), logo,.. en zorgt voor een mooi visueel geheel. Trek deze keuze door naar uw huisbereidingen/cosmetica, etalage, website en sociale media. De brand defintion zorgt voor uw effectieve differentiatie. Het geeft een specifiek doel weer, staat voor bepaalde waarden en een belofte. Het is belangrijk om deze brand definition ook waar te kunnen maken.
Laden
Laden